Διατροφή και Ασφάλεια Τροφίμων στα Σχολεία

Διατροφικές Συστάσεις – Προτάσεις για Καλύτερη Επιλογή Τροφίμων στο Σχολείο.
1. Ξεκινήστε τη μέρα σας τρώγοντας ένα καλό πρωινό
2. Στο σχολείο επιλέξτε το κολατσιό σας, καταναλώνοντας κάποια από τα είδη του κυλικείου (που είναι σύμφωνα με τις οδηγίες).
3. Καταναλώνετε καθημερινά γαλακτοκομικά προϊόντα (πχ γάλα, γιαούρτι) χαμηλά σε λιπαρά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν καλή πηγή ασβεστίου στη διατροφή μας. Θυμηθείτε ότι η περιεκτικότητα ασβεστίου στο γάλα με χαμηλά λιπαρά είναι η ίδια με αυτή στο πλήρες γάλα. Εάν δεν πίνετε γάλα, προτιμήστε ένα γιαούρτι ή κάποιο άλλο γαλακτοκομικό προϊόν.
Για περισσότερα διαβάστε εδώ

Πηγή: ΕΦΕΤ

Previous Ιπποφαές : Xρήσεις - Προϊόντα
Next Ευφυές πότισμα φυτών

About author

You might also like

Διατροφή 0 Comments

Συσκευή που βοηθάει να μεγαλώσουν φυτά χωρίς χώμα!

To Breathe είναι μια καινοτόμος ιδέα για τον κήπο που θα κάνει σχεδόν το αδύνατο: να μεγαλώνουν τα φυτά χωρίς το έδαφος. Με το Breathe δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με

Διατροφή 0 Comments

Ξήρανση φρούτων

Η επιτυχής ξήρανση εξαρτάτε από τη θερμοκρασία, την ξηρότητα και τη καλή κυκλοφορία του αέρα. Προετοιμάστε τα κομμάτια των φρούτων σε ασκορβικό οξύ, κιτρικό οξύ, χυμό λεμονιού ή μίγμα μεταμπισουλφίτ.

Διατροφή 0 Comments

Επιστροφή στα εγχώρια προϊόντα

Της Λινας Γιανναρου Εξι στα δέκα προϊόντα που καταναλώνουν οι Ελληνες προέρχονται από το εξωτερικό. Το 70% των προϊόντων στον κλάδο της υπόδησης είναι εισαγόμενο, ενώ 8 στα 10 ρούχα

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply