Διατροφή και Ασφάλεια Τροφίμων στα Σχολεία

Διατροφικές Συστάσεις – Προτάσεις για Καλύτερη Επιλογή Τροφίμων στο Σχολείο.
1. Ξεκινήστε τη μέρα σας τρώγοντας ένα καλό πρωινό
2. Στο σχολείο επιλέξτε το κολατσιό σας, καταναλώνοντας κάποια από τα είδη του κυλικείου (που είναι σύμφωνα με τις οδηγίες).
3. Καταναλώνετε καθημερινά γαλακτοκομικά προϊόντα (πχ γάλα, γιαούρτι) χαμηλά σε λιπαρά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν καλή πηγή ασβεστίου στη διατροφή μας. Θυμηθείτε ότι η περιεκτικότητα ασβεστίου στο γάλα με χαμηλά λιπαρά είναι η ίδια με αυτή στο πλήρες γάλα. Εάν δεν πίνετε γάλα, προτιμήστε ένα γιαούρτι ή κάποιο άλλο γαλακτοκομικό προϊόν.
Για περισσότερα διαβάστε εδώ

Πηγή: ΕΦΕΤ

Previous Ιπποφαές : Xρήσεις - Προϊόντα
Next Ευφυές πότισμα φυτών

About author

You might also like

Διατροφή 0 Comments

Μικρασιάτικη κουζίνα – Πώς να φτιάξετε ψητά κυδώνια

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ Ψητά κυδώνια Υλικά 3 μεγάλα κυδώνια 250γρ ζάχαρη 500 ml Νερό 1/2 φλιτζάνι τριμμένα φιστίκια 3-4 γαρίφαλα σπασμένα Εκτέλεση  

Διατροφή 0 Comments

Συμφωνία στην Ε.Ε. για την καλλιέργεια γενετικά τροποποιημένων ειδών

Σε συμβιβαστική συμφωνία με την οποία θα επιτρέπεται στο εξής η καλλιέργεια γενετικά τροποποιημένων ειδών στο ευρωπαϊκό έδαφος κατέληξαν οι χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όμως η κάθε χώρα που διαφωνεί

Διατροφή 0 Comments

Το τυρί που κατακτά τον κόσμο

Μυρωδάτο, μαστιχωτό, γευστικότατο ,και με καταγωγή την Ελλάδα, είναι  μερικά από τα τυριά που  κατακτούν   τον κόσμο εδώ κ αρκετά χρόνια από την Σουηδία μέχρι και τη Σιγκα-πουρη. Στην Μπάλου

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply