Φρούτα και Λαχανικά για την υγεία σας (sos φτιαξιμο)

Αναλογα με το χρωμα τους
Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι υγεια και ότι πρέπει να τρωμε όσα μπορουμε. Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, θερμίδες και νάτριο, δεν έχουν χοληστερόλη, και είναι πλουσια σε φυτικές ίνες……
 
       Κόκκινα φρούτα και λαχανικά

Διαβάστε περισσότερα »

Previous Πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά «της εποχής»
Next Χρήση του Micosat σε δέντρα και κηπευτικά- Για πλήρη δωρεάν πρόσβαση επικοινωνήστε με το cfn@cfn.gr

About author

You might also like

Διατροφή 0 Comments

Ψηφίσθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο το σχέδιο τροποποίησης της ισχύουσας νομοθεσίας για την καλλιέργεια ΓΤΟ

Τα κράτη μέλη θα πρέπει να έχουν την ευελιξία να αποφασίζουν για τον περιορισμό ή την απαγόρευση της καλλιέργειας γενετικά τροποποιημένων οργανισμών (ΓΤΟ) και να μπορούν να χρησιμοποιούν περιβαλλοντικούς λόγους

Διατροφή 0 Comments

Συλλογικός λαχανόκηπος στην Κεντρική Μακεδονία

Με σεβασμό στους φυσικούς πόρους γίνεται η καλλιέργεια Tον πρώτο συλλογικό λαχανόκηπο στην κεντρική Μακεδονία δημιούργησαν τα μέλη της Ομάδας Αστικών και Περιαστικών Καλλιεργειών. Ο λαχανόκηπος φτιάχτηκε στο πρώην στρατόπεδο

Διατροφή 0 Comments

Μικρασιάτικη κουζίνα – Πώς να φτιάξετε ψητά κυδώνια

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ Ψητά κυδώνια Υλικά 3 μεγάλα κυδώνια 250γρ ζάχαρη 500 ml Νερό 1/2 φλιτζάνι τριμμένα φιστίκια 3-4 γαρίφαλα σπασμένα Εκτέλεση  

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply